(369)                           SOUS LE RÈGNE DE CHARLES VI.                              129
mourant ou quarrefour du Temple, lequel ne porte pas son nom, car feu monseigneur Loys, filz de monseigneur d'Orleans, le fist tenir pour ce que sa mere l'avoit nourry, la somme de quatre livres Tournois, pour avoir une cotte.
Item, ja soit ce que la suer du dit testateur deust estre après le trespassement de lui, son testament acompli, son heritiere du résidu de ses biens meubles et heritages, excepté de la quarte partie que le dit testateur a octroyée à sa niepce, fille de sa dicte suer, demourant à l'Isle en Flandres, et à ses enfans, au traictié de son mariage, son dit testament acompli premierement et avant toute euvre, le dit testateur voult et ordonna que sa dicte suer, qui est bien aisée, ait en recom-pensacion de ce, n° escus.
Item, le dit testateur donna et laissa à Regnaut, son nepveu, nc escus.
Item, le dit testateur donna et laissa à sa dicte niepce, femme Pierre le Gros, sa robe de pers, fourrée de menu vair.
Item, à la femme du dit Thevenin de Coiffy une de ses autres robes de mendre valeur, se tant en y a.
Item, et toutes ses autres robes et manteaulx, avec les chapperons, sangles et doubles, il voult et ordonna estre vendus au prouffit de son execucion.
Item, le dit testateur voult et ordonna que le dit Regnaut, son nepveu, soit anobliz par le roy nostre sire1, et le dit Thevenin de Coiffy legitimez2, et tout aux frais et despens de son execucion.
Item, quant aux familiers du dit testateur, icelui testateur laissa et ordonna yceulx estre paiez et contentez à l'ordonnance de ses execu­teurs , sans avoir robes noires.
Item, aussi quant aux peines et travaux que auront ses serviteurs pour le fait de son execucion, tant pour aler par la ville et aux eglises
' Renaud de Champigny, clerc originaire          ' Étienne de GoifJy obtint des lettres de
de Coiffy, fut anobli par lettres du mois       légitimation en février i4o4 (Arch. Nat.,
de février i4o4 (Archives Nat., JJ i58,       JJ i58,n° 198). Dans ces lettres il est dit
n° 999).                                                     fils naturel d'un prêtre.
-7